Hop til hovedindholdet

Ballerup Kommune logo

Borgermillionen - Kåring af vinderne


Dato og tid

Torsdag d. 6. juni 2024 kl. 18:00 til 21:00

Tilmeldingsfrist

Mandag d. 3. juni 2024 kl. 23:55

Sted

Atriet på Ballerup Rådhus, Hold-An Vej 7, 2750 Ballerup Atriet på Ballerup Rådhus
Hold-An Vej 7
2750 Ballerup

Borgermillionen - Kåring af vinderne


Arrangementsbeskrivelse

Borgermillionen fordeles til uddelingsfest uden afstemning

Det bliver en uddelingsfest for alle, når Borgermillionen den 6. juni klokken 18.00 uddeles på Ballerup Rådhus

 

Det bliver ikke nødvendigt med håndsoprækning og afstemninger, når Borgermillionen i år skal fordeles. Alle godkendte projekter kan nemlig realiseres inden for den ramme, der er til rådighed.
 
Derfor er de planlagte afstemningsmøder aflyst, og i stedet erstattet af en uddelingsfest på Ballerup Rådhus, hvor alle borgere i Ballerup Kommune er velkomne.
 
Her vil vinderne præsentere deres projekt, og derefter uddeler borgmester Jesper Würtzen checks, samt afslører hvor mange midler hvert projekt modtager.
 
Uddelingsfesten er den 6. juni kl. 18.00 på Ballerup rådhus, hvor der serveres en let forplejning. Alle borgere er velkomne.
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte projektleder Louise Hupfeld på mail hup@balk.dk eller telefon 4477 2011.   

 

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

Louise Hupfeld
Tlf: +45 4477 2011
hup@balk.dk

Kontaktinformation til arrangør

Louise Hupfeld
Tlf: +45 4477 2011
hup@balk.dk