Indlæser
Udbudsbasar - dialogmøde mellem virksomheder og Ballerup Kommune
Dato og tid
Onsdag d. 5. december 2018 kl. 14:00 til 16:00
Tilmeldingsfrist
Mandag d. 3. december 2018 kl. 12:00
Sted
Ballerup Rådhus - Atriumgården Ballerup Rådhus - Atriumgården
Udbudsbasar - dialogmøde mellem virksomheder og Ballerup Kommune
Arrangementsbeskrivelse
Udbudsbasar - dialogmøde mellem virksomheder og Ballerup Kommune
Ballerup Kommune ønsker igen i år at styrke dialogen med virksomheder om kommende udbud efter budget 2019 er vedtaget.
Kom og hør om Ballerup Kommunes udbuds- og indkøbspolitik, herunder hvilke krav vi stiller til virksomheder, der ønsker at blive leverandør til kommunen. Få indblik i, hvordan du kan blive leverandør til kommunen.
Hør hvilke udbud, vi planlægger at gennemføre i 2019 og få en præsentation af vores anlægs- og digitaliseringsområder.
Fra 1. januar 2019 vil kommunen bruge en digital leverandørliste, når kommunen skal købe håndværksydelser. Du vil blive præsenteret for denne løsning på dagen.
I 2019 har kommunen bl.a. udbud inden for følgende områder:
- Rengøring
- Vask og leje af måtter
- Vikarer til sundhedsområdet
- Tolkeydelser
- Stomi-produkter
- Diabetes hjælpemidler
. Rådgivnings- og anlægsudbud i Centrumgaden
- Fiber
- Renovering af bygninger og vedligehold af grønne områder
- Rådgivning - Udvikling af Kildedal - 2 mio. og andre rådgivningsopgaver
- Vejopgaver på Torveje og Bybuen m.v.
- Håndværkerydelser
- Solceller på rådhuset
- Rådgivning til anlægsprojekt vedr. tilbygning til nyt plejecenter
- Renovering ved energibesparende tiltag
- Indeklima i daginstitutioner og skoler
- Tilgængelighed - Hallen på Baltorpskolen, afdeling Rugvænget
Der bliver rig lejlighed til at møde medarbejdere i kommunen og stille spørgsmål til kommunens udbud. Mødet er åbent for alle virksomheder og det er gratis at deltage.
Program
14.00 Velkommen
v/ Formand for Erhvervs- og Beskæftigelsesudvalget Musa Kekec (A), medlem af Kommunalbestyrelsen i Ballerup Kommune
14.10 Kommunens udbuds- og indkøbspolitik: Hvordan bliver man leverandør til kommunen og hvilke krav stiller kommunen til leverandører? Hvornår køber kommunen ind sammen med andre kommuner i fællesudbud?
v/ Indkøbschef Mette Kongsgaard Jensen, Ballerup Kommune
14.30 Kommunens anlægsopgaver - status 2018 og planer for 2019 - og præsentation af ny digital leverandørliste til håndværkere
v/ Centerchef for ejendomme Mads Bo Bojesen, Ballerup Kommune
14.45 Kommunens digitaliseringsopgaver: Hvilke opgaver udbydes gennem IT-forsyningen? På hvilke kommunale områder har kommunen valgt at arbejde innovativt med digitalisering?
v/ Digitaliseringschef Jens Kjellerup Hansen, Ballerup Kommune
15.00 Få en snak med kommunen - besøg de forskellige stande
- Stand 1: Ejendomsområdet: Anlægs- og driftsopgaver v/ Centerchef Mads Bo Bojesen
- Stand 2: Generel indkøb af varer og tjenesteydelser v/ Indkøbschef Mette Kongsgaard Jensen
- Stand 3: Digitale løsninger v/ Digitaliseringschef Jens Kjellerup Hansen og afsnitsleder Sussi Kjær Andresen
- Stand 4: By- og erhvervsudvikling v/ Planchef Lars Algreen
16.00 Tak for i dag