Hop til hovedindholdet

Ballerup Kommune logo

Dialogmøde om ny indkøbspolitik


Dato og tid

Tirsdag d. 16. april 2024 kl. 15:00 til 17:00

Tilmeldingsfrist

Mandag d. 15. april 2024 kl. 09:00

Sted

Ballerup Rådhuset, mødelokale A 3, Hold-an Vej 7, 2750 Ballerup Ballerup Rådhuset, mødelokale A 3
Hold-an Vej 7
2750 Ballerup

Dialogmøde om ny indkøbspolitik


Dialogmøde om ny indkøbspolitik

 

Invitation til dialogmøde

16. april kl. 15-17.00 på Ballerup Rådhus

I Ballerup Kommune er vi i gang med at revidere vores indkøbspolitik, som skal være grønnere. Det gælder blandt andet indkøb af håndværksydelser. Vi har en plan for, hvordan det kan skrues sammen, og det vil vi gerne høre jeres idéer og kommentarer til.

Program

1. Velkommen og kort præsentationsrunde
 
2. Præsentation og drøftelse af Ballerup Kommunes planer for grønne krav til håndværkerydelser.  

-          Hvad mener virksomhederne om de grønne krav? Er der noget, der kan skrues bedre sammen? Hvad vil være en god tidshorisont?

3.   Præsentation og drøftelse af plan for ny version af udbudsportalen Comdia

-          Hvad mener virksomhederne om planerne for Comdia? Er der noget, der bør justeres? Hvad vil være en god tidshorisont?

4.   Oplæg fra Erhvervshus Hovedstaden om, hvordan man som virksomhed kan klæde sig på til at imødekomme de grønne krav 

5.   Næste skridt og tak for i dag.

 

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

Ballerup Kommune
Claudia Westh Lonning

Tlf: +45 41750248
cllo@balk.dk

Kontaktinformation til arrangør

Ballerup Kommune
Claudia Westh Lonning

Tlf: +45 41750248
cllo@balk.dk