Indlæser
Dialogmøde om ny indkøbspolitik
Dato og tid
Tirsdag d. 16. april 2024 kl. 15:00 til 17:00
Tilmeldingsfrist
Mandag d. 15. april 2024 kl. 09:00
Sted
Ballerup Rådhuset, mødelokale A 3,
Hold-an Vej 7,
2750 Ballerup
Ballerup Rådhuset, mødelokale A 3
Hold-an Vej 7
2750 Ballerup
Dialogmøde om ny indkøbspolitik
Dialogmøde om ny indkøbspolitik
Invitation til dialogmøde
16. april kl. 15-17.00 på Ballerup Rådhus
I Ballerup Kommune er vi i gang med at revidere vores indkøbspolitik, som skal være grønnere. Det gælder blandt andet indkøb af håndværksydelser. Vi har en plan for, hvordan det kan skrues sammen, og det vil vi gerne høre jeres idéer og kommentarer til.
Program
3. Præsentation og drøftelse af plan for ny version af udbudsportalen Comdia
- Hvad mener virksomhederne om planerne for Comdia? Er der noget, der bør justeres? Hvad vil være en god tidshorisont?
4. Oplæg fra Erhvervshus Hovedstaden om, hvordan man som virksomhed kan klæde sig på til at imødekomme de grønne krav
5. Næste skridt og tak for i dag.
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >
Kontaktinformation til arrangør
Ballerup Kommune
Claudia Westh Lonning
Tlf: +45 41750248
cllo@balk.dk
Kontaktinformation til arrangør
Ballerup Kommune
Claudia Westh Lonning
Tlf: +45 41750248
cllo@balk.dk